- Таҳия ва татбиқи сиёсати донишгоҳ дар самти идоракунии сифати таълим;
- Ҷорӣ намудани технологияҳои иттилоотӣ, таъминоти компютерӣ, таҷдиди захираи аудиторӣ бо мақсади таъмин намудани хизматрасонии босифати таҳсилот;
- Таҳия намудани санадҳои меъёрии локалии мутобиқ ба талаботи қонунгузории ҶТ дар соҳаи маориф ва танзимкунандаи фаъолияти донишгоҳ дар бахши хизматрасонии таълимӣ;
- Иштирок намудан дар таҳияи барномаҳои таълимии касбии асосии таҳсилоти олӣ, барномаҳои таълимии касбии иловагии дар донишгоҳ татбиқшаванда;
- Ба амал баровардани низоми чорабиниҳо оиди аудити дохилӣ, мониторинги сифат ва таъмин намудани имконияти истифодаи тахассусии натиҷаи онҳо ҷиҳати қабул кардани қарорҳои идорӣ роҷеъ ба такмили сифати таълим.
- Баргузории амалиёти назоратӣ ва мониторингӣ оид ба сифати раванди корӣ ва натиҷаҳои онҳо, ташкил намудани таҳқиқоти иҷтимоию равонӣ, пурсишҳои ташхисӣ оид ба масоили пешниҳоду баҳодиҳии сифати хизматрасонии таълимӣ дар донишгоҳ.
- Ташаккули маводҳои иттилоотию таҳлилӣ оид ба масоили сифати таҳсилот, гузаронидани чорабиниҳо роҷеъ ба паҳнсозии онҳо.
- Таҳия намудани чорабиниҳои огоҳкунанда ва ислоҳӣ дар бахши таъмини сифати раванди таҳсилот.
- Омода намудани тавсияҳо оид ба бартараф сохтани номутобиқӣ дар бахши низоми идоракунии сифати таҳсилот, такмили ихтисос ва маҳорати кормандони донишгоҳ, беҳтар намудани заминаи моддӣ, беҳтар намудани идоракунии донишгоҳ ва ҳамзамон сифати таҳсилот.
-Ташкил ва гузаронидани конфронсҳои методӣ, семинарҳо, мизҳои мудаввар, тренингҳо, машваратҳо бо мақсади такмили касбияти омўзгорон ва кормандони донишгоҳ оид ба масоили пешниҳоди хизматрасонии босифати таҳсилот.
Омода намудани маводҳо қабл аз гузаронидани пурсиши анкетавӣ (анкетаи робитаи мутақобила, анкетаи санҷиши сифати таълим, маҳаки баҳогузории машғулиятҳои таълимӣ, анкета доир ба баҳодиҳии фаъолияти омўзгор, анкета оид ба баҳодиҳии абадияти дониш ва ғ.).
- Амалисозии фаъолият оид ба ҷорӣ намудани технологияҳои иттилоотӣ, таъминоти компютерӣ, таҷдиди захираи аудиторӣ бо мақсади таъмин намудани хизматрасонии босифати таҳсилот.
- Амалисозии фаъолият вобаста ба ҷойгирсозӣ ва таҷдиди иттилоот оиди фаъолияти таълимии донишгоҳ бо назардошти талаботи қонунгузорӣ дар соҳаи маориф дар манбаъҳои дастрас (аз ҷумла дар сомонаи донишгоҳ).